Kärlek



Idag har man haft 1 år & 10 månaders underbart förhållande me denna man
Varje dag vaknar man å vet att han finns i mitt liv
Jag e trygg ihop med honom å visst kan alla dagar inte vara perfekta
Mycke ligger kanske i mitt humör som inte alltid e på topp
MEN han får mig alltid på bättre humör när han tittar in i mina ögon å säger
"kom gos" :)
Han vet svaret på de som alltid e "ja men ja e här" haha
Jag skulle inte klara en dag utan dig i mitt liv honey
De e du som gör mitt liv underbart
Ja ska alltid tacka Madde för att hon fick oss till å byta nummer den kvällen
Jag ska aldrig ångra alla mina mil ja sitter i bilen ner till jobbet
Aldrig gnälla mer när ja måste tanka bilen för du e värd varje krona
JAG ÄLSKAR DIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0