Måndag

Då va man snart redo för en arbetskväll!
Maten tills jobbet imon e fixad. Blommor vattnade
4 små äppelkakor e färdiga t honey
Gjorde några extra som vi kan frysa ner så kan han få ta upp en när han blir sugen:)
Varit å handlat å duschat å gjort mig iordning
Nu e de bara att packa träningskläderna till imon men de tror ja ja gör ikväll efter jobbet

Ska snart tröka i mig pizzan som ja fick över igår..
förr kunde ja få i mig en hel pizza men nu tar de stopp efter halva..
De e juh bra de för de tyder juh bara på att ja krympt magsäcken:)
Me like..
Kanske borde göra en vägning nu snart?!
Inte stått på vågen sen vi kom hem från utlandet.. eller ´gjorde ja ens de då?
Ne för ja tror fan batteriet tog slut då haha

Igår va de en fika hos kalle å hans tjej å då åt ja faktiskt ett par ballerina å 2 små bitar av en vetelängd..
Ja unnade mig de faktiskt.. vi gick juh dit:P

Nehe nu måste ja ställa middagen i micron!

Snart e de julafton gott folk..
Paniken stiger.. VA FAN SKA JA KÖPA T DEJ POJK?

puss puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0