Söndag

Då va ledigheten snart slut för denna gången!
Börjar kl halv 3 imon..
men jobbar bara 4 dagar denna veckan så ska nog gå gallant
Kvällen på kåken gick kanon tycker ja
Lite för lite folk i min ålder men hade juh pojken min me mig så klarade mig allt:)

Glad för att ni inte tjaffsade igår älskling
Vill inte att de ska behöva bli dålig stämning bara för att man vistas i samma lokal
Tack honey för de..♥

Vi halkade oss hemåt å somnade som stockar vid lite över 1
Nöjd som fan me julhelgen
Nu ska man ha en nyår me sen e de tebax t verkligheten

Ska folk handla mat som idioter nu igen eller lugnar ni ner er?
Hm vi får la se...

Blir nog nyårsfirande i björköby i år
Kan man va på plats längre än sist vi firade midsommar tro?
Haha
Men trevligt hade vi iaf...

Nehe umgås me gosepojken!

tack sis för en trevlig jul å tack fam eriksson för underbar julafton

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0