Onsdag

Jahopp då har min lediga dag kommit!
Hej va de går:)

Igår va de 2 turer till v-rum
Först å jobba å sen åkte ja å honey ner till 6 tiden
jag skulle boxas me syster å han spela lite hockey!
Så de blev de..

Kul som bara den men syster har lite problem me ett knä så hon kunde inte alls ta ut sig så mycke som hon ville
Ja vet hur de känns att verkligen vilja ge allt man har när man endå e på plats men inte kunna!
typiskt.
Men utfall va de på schemat å de lider man för nu!
Aj min rumpa

Men morgonpromenaden gjorde nog susen
Sen blev de även en tur ner till stan för ett besök hos opitkern!
Å Willys...orkade inte gå bort t maxi i SPÖREGN så tog närmsta affären:)

De blir köttsoppa idag me ostmacka
Piluz å jonas åt de igår så ja tar de idag..
(blev juh så sugen juh)

nehe nu ska ja nog sätta mig i soffan lite!

En kopp glögg kanske/eller kaffe?
va hade ni valt?

Puss

Come home honey!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0