Vill tillbaka!!!


Om ja bara kunde hade ja suttit på flyget tillbaka till Palmanova nu
Detta pissväder gör mig fan bara deppig å irriterad
På saker ja inte ens behöver bli irriterad å deppig för:/
Men man får väl bita ihop å hoppas på att våren kommer tebax tidigt
Idag har de blivit morgonpromenad
Tvättning
Plantering av blommor
Fikastund me pyttan
ska snart laga mat..blodpudding:o)
Sen t rikard en sväng..blev juh inte av sist..
å combat me vera kl 18.00

De e fullt upp på mina lediga onsdagar
Men de gillar ja
Satt på fiket å hörde att massa småbarn fått svininfluensan
Ja velar fram å tebax om ja ska vaccinera mig eller inte
Man vet juh inte va den där sprutan innehåller?
vissa blir jätte dåliga av den
å får man influensan ska tror iaf jag att ja kommer överleva
Å sen e de inte så lätt å kommain å få sprutfan
köer lär de juh va i timmar..
Ah den som lever får se..

Min familj ska inte ta den iaf..
åhhh tokig på denna jävla smitta..

Nehe nu hinner ja inte me å sitta här..
magen kurrar...
ge mig blod blod blod...
:)


OBS


Önskelistan för julen 2009
 

Twilligtboken nr 4
Ljusramp till bilen
Prenumeration på tidningen topp&hälsa
Hylla till badrummet
Kontorstol
zoomobjektiv till min systemkamera
Halsband

hm kommer inte på mer just nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0