Lördag:

Dagen har varit händelserik..
vaknade ännu en gång mitt i natten av att någon skriker som en tok
Vet aldrig vart de kommer ifrån men ja får för mig att denna människa som denna natten va en tjej
antingen blir utsatt för misshandel eller våldtäcktsförsök..
Ja blir helt kallsvettig.. mitt hjärta slår å slår..
tror att tom daniel hade kunnat höra de om han vaknat av skriken..

vi har juh fönstret åt innegården så de ekar en massa..
men denna människa kan lika väl befinns sig i skogen-på andra sidan vägen-nere vid mc donald´s eller mot leksakslagret..
en viss del i mig vill bara ringa polisen..
va ska ja säga? tror de händer nått med en tjej nånstans?
ne fy fan så otäckt detta e.. förra gången va det en man som skrek "nej nej sluta...sluta....ahhhhh...
va gör man?

Sen vid 10 gav ja upp.. hade då vaknat från å till sen ja va hon nu va klockan då hemskheten hördes..
åt frukost å sen va ja så gott som klar för en tripp t jkp..
Men då sov herr Eriksson fortfarande

Ja vet att han måste få sova hur länge han vill men när ja e redo så blir ja bara rastlös!
SOM FAN...
så mer eller mindre tvingade upp mannen me mitt sura humör
SEN åkte vi:)

hittade allt vi skulle ha.. min lilla bil blev full...
åt på Max...ojojoj så gott de e ...mc donald´s kan ta sig i röven:)

ikväll ska de bli kycklingsallad...

JAG SAKNAR MIN ÄLSKADE COMBATTRÄNING....
KAN NI FÖRSTÅ DE???
:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0