Måndag:

skithelgen e över å de e ny dag:)
Da va drygt å jobba igår men de fick allt gå..
Idag vaknade man vid 20 över 8 å ut på en promenad.. så himla gött.. har inte varit ute på morgonpromenad sen måndags förra veckan..
sen tog honey å ja en promenix i hm när va de..?
fredags? ja de måste de vatt..
sen har de juh ätits massa onyttigt skit förra veckan me så de behövs komma igång igen
SKÄRPNING

Havregrynsgröt till frukost!
De fick de bli..

sen satte ja igång me å tvätta fönster å dammsuga å torka golven.. när ja duschat å skulle in i sovrummet å klä på mig inser ja
Hm sandra!! du vet väl att du har ett fönster i sovrummet oxå?
NE för de hade ja glöm tvätta...haha
snacka om att ha tankarna nån annanstans..

men orkade inte tvätta de sen
vi har endå persiennen nere typ hela tiden så skit samma:)
värst va juh fönstrerna mot vägen

gosepojken min jobbar förmiddag så sitter själv här hemma..
men ska bege mig ut å handla nu..
måste hitta nått fint till lilla farmor me..
de har rensat bort de gamla blommorna så nu e de dags för nya...

hinner itne me er mer...
längtar så till onsdag!!!

Ledig<3


Kommentarer
Postat av: Vera

Ledig och combat hoppas jag ?! ;)

Själv är jag bättre nu och ASTAGGAD inför imön. Har verkligen saknat combaten nu när man inte har tränat på två hela veckor..

Tack att du tog med mig på det :)

Kram !

2010-04-13 @ 11:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0