Onsdag

idag vakande ja av klockan 20 över 8..
men ingen morgonpromenad idag inte..
utan fullt ös ner å handla massa mat..

ja vill kunna skriva mer här en va ja kan just nu
vill kunna utrycka mig å avreagera mig..
innan fick min sambo stå ut med en sur flickvän bara för ja e irriterad på en viss människa som itne fattar
säger man att man jobbar tisdagar så kan man inte boka in andra saker..
nu e de kanske inte ens gjort men verkade som om de skulle bli så...
ja HATAR att behöva ta ledigt från mitt jobb.. verkligen haaaataaar de..
ja känner att ja ställer till de för alla de andra å sen e de tyvärr inget jobb där alla kan jobba för alla för vissa vet inte ens om hur man gör sånt som ja gör..
asså herre gud..

men men ingen skada skedd ännu..
ingen tid bokad ännu....

åhhh mitt huvud sprängs...
bra start på denna dagen..
åkte å handlade lite på netto..
som vanligt hade de inte de som de skulle ha billigt..
den affären asså......


ne denna dagen har gått åt pipan å klockan e snart halv 12..

ikväll ska ja å lisa ha litet sminkaparty..
de bästa på heeela dagen..
ska fösöka ta mig runt 7km rundan me så hoppas regnet ¨håller sig borta...

får hoppas ja kan somna tidigt ikväll..
dåligt me sömn de senaste nätterna..

ne fy vilken dag..

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0