Måndag..

Då har man gått 26 hela veckor me denna lille krabat i magen..
herregud så fort tiden går..
men mysigt e de juh nu när man både känner å ser rörelser...
fast inte när man ska försöka sova..:)
då kan de bli lite svårt...

I lördags blev de massa gjort..
gick upp vid 9 tiden å ner me tvätt,,
sen hem å fixade mig redo för en tripp till stan..
Alltså ja gick ner...:) bäst å passa på när man känner att höfterna klarar av de..
men höll på å dö när ja väl kom ner..
Så jävla varmt å äckligt de va ute i helgen e de juh iof inte konstigt..
hela ryggen va väl mer eller mindre dyblöt..
men men så e de... hittade mig 2 b-h:ar å sen skulle ja försöka hitta nya arbetsbyxor å de gjorde ja:)
asnöjd..:) Hm hade fått in nya som ja inte sett tidigare så de fick de bli.. nu tog ja i i strl för att ja ska kunna ha dessa de sista månaderna hade ja tänkt.. De e svart å så kan man även ha de som kapribyxa eller hur man ska förklara på enklaste sätt..

man kan knäppa en knapp på dom efter man vikt upp de en bit:) snyggaste mammabyxorna ja sett..
hoppas nu bara ja inte tar sönder som på jobbet me allt spring i panten,..
den fick ja utbrott på..
krångel hit å dit jämt me den juh,.,
å upp å klättra på den å ut å försöka stänga av de jobbiga pipljudet som blir å folk i vägen å blattar som inte fattar å får panik när de inte fått 2 kr i pant för en flaska.. herregud,.. väldren går under..
de va när ja me gjorde de de sista så ja stängde av fanskapet...
kl va 19 så en timme kvar å alla i hela v.rum hade väl redan pantat allt för fått byta kartong på den 3 gånger under dagen..

så min heldag igår på jobbet gick både snabbt å va hur jobbig som helst..

Idag e de eftermiddagspass å alla e tebax idag förrutom eva.. men hon kommer på onsdag..7
Då e a ledig:) hihi...

ska väl göra nån nytta nu å börja göra min fin för att dra mig uppåt viltstigen eller vad den vägen nu heter..:)
pytta å lucas ska få besök av mig:)

ha de bäst

hoppas sis får en bra dag på jobbet idag me smidiga uppgifter å en trevlig å snäll boss:)
love you pilaplutt

Kommentarer
Postat av: pilaplutt..

det går bra..:) lugnt första dagen o det behövs..:D jag e inte i form för deta än känner jag..:) men det kommer.. vi hörs.. love you to:)

2010-08-16 @ 15:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0