måndag:

Då har man varit hos tony...
gud va ja längtat efter denna stunden då de knakade å knakade..
4 kotor va han å klämde å kände på... krask krask...

inte konstigt ja haft ont..
å igår va de grovfrontning i hela butiken.. kändes som om man låg mest på golvet...
fick ja lida för inatt...
satan vilken värkt... gråtatack... en honey vid min sida hade ja som hjälpte mig å stöttade mig..
vad skulle ja göra utan honom? :)

så hoppas på å få sova bättre inatt om nu detta har hjälpt.. lite öm å stel fortfarande men de kommer nog bli bra snart...i hope...

Ne nu ska ja va lite social mot min pojke...

eftermiddags jobb idag... å ja har endast 20 arbetsdagar kvar nu innan ja kan känna att ja kan slapna av..

imon e man i virserum över natten...
hemska INVENTERINGEN e på onsdag kl 6...blä för de...

ha de bäst puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0