Måndag:



Då va man inne i 6:e månaden idag:)
tiden går fort.. än så länge finns bara en gunga å ett skötbord inhandlat till den lille..
sånt man fått å fått köpa billigt:)
Ja väntar nog in i de sista me kläder å sånt...

men man har juh då gått upp över 14 kg nu..
not nice.. de kommer juh bli mer å de kommer bli tyngre å tyngre
anfådd e ja för minsta lilla redan...
märks man inte tränar eller e ute på sina normala promenader..
svårt när benen strejkar juh...
å när ja väl ska ta mig i kragen å bege mig ut hur ont de än gör så regnar de juh..
skitväder de varit de senaste

Nu e man inne på v nr 2 under semesterperioden på jobbet å massa folk e de
men nu har juh alla hemska knuttar dragit från hålan
skönt de. då blir de lite lugnare hoppas ja
men får se vad som händer nu me alla mina ordinarie pass sen
kommer juh klara av vissa av dom men dock inte alla

de märks..
madde gumman har bjudit på middag idag..
nam nam...
får bli till å laga nått ihop nästa gång...:)

nu blir de bara slöande i soffan me honey som ska lämna mig för jobbet sen:(
åhh vill inte sova själv...
men that´s life*

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0