Onsdag:

Då e man inne på lediga dagen igen å de ska strax bli ett besök hos cicci å wille..
sen ska de tvättas å lagas mat....

vet inte redit ännu vad som ska tillagas men tog upp kycklingfile..
vill juh ha kycklinggrytan me all denna alkohol i.. vitt vin å nån likör av nått slag...
den e sååååå himla god... men har juh inge alkohol hemma å sen vet ja inte om de e så bra å ha sånt i mat..
de brukar väl säga att alkoholen dunstar när den kokar men ne..
blir inte de iaf:)

vädret e kasst som vanligt.. inte för ja egentligen bryr mig om de för e inte ute på promenader iaf..
åh va ja längtar tills den dagen då ja kan resa mig ur sängen utan å plågas å kunna gå ut på en runda... då ska ja fan gå mina rundor ja alltid brukade gå förr..
golfrundan ska göras några gånger iaf:)

tror ja vet ja har sällskap som gärna hakar på:)
ja har bra vänner jag som alltid vill ställa upp när de e nått..
ibland känns de som om man inte hinner me er så mycke men ja ska föröska hinna mer sen när ja slutat jobba

de e exakt 4 veckor å 4 dagar kvar...
dock inte hela arbetsveckor som tur e...

skulle till mvc imon men de får bli nästa fredag istället..
bytte bort morgonen me madde så ja får sova ut å att ja slipper ha alla de tunga lyften som ja annars har på torsdagar... massa spring direkt på morgonen oxå me fryst som ska till tanterna me deras hemkörning...
så de e ja glad över å slippa...

De blev en fet lön på 19 000:- me all semesterersättning på denna månaden så ska betala av en massa sen ska en hel del gå till Ullared... de blir en tripp dit den 19e tänkte vi..
får väl se om man får me sig massa kul hem...

hoppas man orkar gå där nere bara... får skicka daniel me lappen annars så sitter ja vid fiken å väntar:)

nehe nu ska ja göra mig iordning..
ha en bra dag alla ni andra..

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0