Torsdag:

Börjar inlägget med en vacker bild på mig ute på ett majsfält som vi hittade på vägen till öland i tisdags.... skulle ge pappa bevis på att de va majs som växte där å inget annat:) haha

Sen till de stora härliga nyheten...

JAG FÅR HEL HAVANDESKAPSPENNING FRÅN 27:e SEPTEMBER

fasen så glad ja blev.. iof skulle ja juh fått hjälp av barnmorskan å sjukskriva mig men känns ändå bättre nu när man fått de man sökt...snacka om att de va en härlig känsla å öppna de brevet...tog bara en vecka å få svar..

Så sen kan ja få tid till å styra å ställa me massa som ska handlas å planeras å sen ska man nog bara vila upp sig så man e redo för de lilla livet... h*n rör sig som bara den där inne.. kan tom se lite på magen när den rör sig... sjuk känsla men gud så härlig...:)

Idag va de en kort dag på jobbet.. 7-14..
så hem direkt å vidare till min lilla madde som bjöd på pastasås... å pasta såklart.. himla god..
de tackar ja för... ska nog bjuda damen på varm smörgåstårta nästa gång.. de e så jävla gott de...
tar en stund men de e de lätt värt..

imon jobbar ja till 18..
sen e jag ledig på lördag å då ska ja iaf få umgås me min pojk..
honom har ja knappt hunnit prata me för när han e hemma efter 22 så orkar inte ja prata något me honom för e så himla trött å vill bara sova.. man jobbar juh endast förmiddagar nu..inte van vid de så ska bli SÅÅÅÅ skönt å komma in i normal takt igen.. me varierande schema...
men bara i ca 6 veckor juh:) haha för sen ska ja va långledig..:)

så dags för herr peter å hitta någon ersättare nu..
å de e snart så man hinner lära upp den personen oxå...
mycke de ska kunna för ja e juh på så många avdelningar..!

men men inte mitt problem..

nehe nu kallar soffan på mig..hör hur den ropar..

ha de bäst..
puss

Kommentarer
Postat av: Vera

Det är verkligen jättehärligt för dig :)

Som sagt, hoppas du kan vila upp dig lite då :)

Ta hand om er :) Kram

2010-08-13 @ 15:51:20
Postat av: Cicci

grattis till havandeskapsp.:)

2010-08-14 @ 12:04:03
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0