Torsdag:

Ja vill så himla mycke..men hinner så himla lite...

Ja ser i alla andras hem hur fint de har de i sina fönster..
ja ser på face att alla ska åka å julbaka å de shoppar å de hittar på en massa..!
MEDANS jag sitter mitt i en flytt me en lite underbar varelse som tar upp min tid å gör så ja inte får så mycke sömn... MEN.... va värdesätter jag..? ELIAS eller en jävla julstjärna... ?!
INGET SVÅRT VAL...

Men de känns allt lite konstigt å inte hänga med i svängarna...
får styra en massa i nya lyan istället sen när väl denna e tömd,,,¨

igår va lisa inne å hjälpte oss...
varför har man porslin å glas till minst 2 stora familjer?
blir mycke som ska ut i förrådet... har mindre skåp i nya me så får ändå inte plats...

men kommit rätt långt nu tycker ja...i helgen ska mycke möbler flyttas å våra familjer ska hjälpa oss..
tacksam för de vill ja lova.. hade aldrig kommit ut i tid annars..

inatt fick ja å elias mer sömn iaf.. känns skönt de..
igår natt sov ja en timme under natten å sen kom daniel hem vid 6 å hämtade ut honom till soffan så ja fick 2 timmar sömn till.. de va underbart..:)

nehe ner till tvätten kanske å slänga in de i tumlaren..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0