Kris




KOM Å KÖP!!!!!!



Ibland undrar ja va ja pysslar me på mitt jobb
Som vanligt kommer de hem STORA ställ me godis istället för lådor

Jag beställde därför 3 STORA ställ istället för 3 små lådor me sånna här
kostar 400:- å skicka tebax skiten så nu jävlar måste ni komma ner till Ica Nära Krysset å köpa chokald
3 för 10:-
Kom igen....för min skull..

Aja de lär väl inte bli första gången detta händer:)
Snart börjar ombyggnaden av hela butiken..
kommer bli fint men usch för å jobba i allt de oväsendet å oredan..
ne du inget ja längtar till

Kom ner å insåg att johanna inte fanns på jobbet
Hon brukar alltid få plocka allt mitt godis stackarn men nu fanns de juh då kvar till mig
Sen så skulle de bakas massa winerbröd me..
Åhh massa på en gång
Växel-post.kassa-telefonsamtal-bakning-städning å massa!
Så va tom svettig där ett tag:)

Haha men ja klarade av dagen tillslut
Nu e de morgondagen kvar sen ledig igen!
Gött de..

Nehe nu väntar ja på min honey!
Puss puss





Kommentarer
Postat av: Naturflickan

Jobbigt att du beställde fel...men skönt att man inte är ensam om att göra sånna där saker^^

2010-02-01 @ 23:11:46
URL: http://naturflickans.blogg.se/
Postat av: Naturflickan

Svar: jag brukar skälla ut andra för att de glömt saker...som jag har lovat att fixa;)

2010-02-03 @ 22:01:23
URL: http://naturflickans.blogg.se/
Postat av: Olaveline

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-02-01 @ 08:28:13
URL: http://olaveline.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0