Måndag




Syster syster
du e en underbar liten tös
vill att du ska må bra
finns alltid för dig
du kan ringa mig mitt i natten
ja lovar å svara
ge dig de bästa tips å råd ja har
för ja vill se dig glad


Då va de nyvecka
Nya saker ska hända
Ska nog förbi ramona å kendra imon
får la se om Nicke e hemma me
Ja ska boxas me sis så stannar efter jobbet
Måste meddela mor om de
så kan man få tigga till sig lite mat

Vet inte vad ja ska hitta på idag innan jobbet
promenaden avklarad
ätit frukost å duschat
ska göra mig iordning strax å sen ta mig ltie kaffe
Fuck! INGEN MJÖLK hemma
hm får bli utan de då..

byta sängkläder me
Ska hämta massa grillkorvar sen på stenåkra:)
eller heter de stenSåkra?
Eh skit samma
korv ska ja ha...
snäll som man e när man endå bor här inne
Ronny glömde beställa de senni..

nehe dags å göra nått åt dagen

klycklinggryta å potatis idag

väcka pojken me nu
Eller Slita upp honom
sömntuta:)
Men älskar dig lika mycke för de!

puss puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0