Onsdag:

Dagen började inte som den brukade
Ja å robin tog en springrunda på 3 km istället för morgonpromenad
Ojojoj va jobbigt de va
men slutade springa vid infarten till sapa men då sa robin till mig å fortsätta!
Å ja gjorde de:)
Klarade springa hela vägen hem:)
Så impad av mig själv..
kanske ska börja springa några rundor ibland:)
Kanske inte klarar så jätte mycke men me lite musik i lurarna blir de nog bra

idag e de honeys födelsedag
ingen ålder nämnd
haha

Vi ska ha lite mer kalas framöver!

Men lisa å noa kom upp på en kopp i eftermiddag så lite kalas blev de allt:)
trevligt trevligt

besöket hos farmor va bra:)
hon kände igen mej å nu har hon ett nyare kort på pila å mej
Så hon har något å titta på om dagarna
Farfar va där som vanligt
Men hon e för söt lille farmor
Blir nog ett besök igen på söndag
Då blir de juh planka i sandsjöfors
Eller heter de sandsjön bara?
Eh skitsamma:)

Hela familjen eriksson å jennerstrand
Ska bli askalas:)

En kopp kaffe me lollo å pyttan blev de me:)
Inte planerat men va fan:)

Blev så glad innan!
Min älskade syster ska komma in till mig på lördag
frågade henne igår om inte vi kunde dricka lite gott å sen dra oss neråt hotellet
lixom bara hon å ja
å hon kommer:)

å hon ska dricka för en gång skull
Ser verkligen fram emot den kvällen:)

Nehe nu e de dags för sängen!
imon e de work igen!
7.oo-15.oo ucsha uscha

Hörs nog ingen imon!

Puss haj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0