Bree Tanners andra liv!


Alltså ni får ursäkta mig när ja skriver detta men va fan va de för nån bok!
Här e man världens twillightfan å får HA-begär när ja ser att denna boken kom ut..
Den skulle va spännande å allt! Bree skulle möta Bella å en massa!
Eh ja hon möter bella men inte ens en dialog har dom med varandra
Hon vill juh bara döda henne!
Man skulle kunna säga att detta kunde varit med i den sista boken ur twillight
Fast denna kommer ur Bree´s tankar istället för Bellas...

Min åsikt e nog att detta va ett meningslöst köp!
Inget illa mot Stephanie men hallå vart tog all kärlek å spänning vägen?

vad tyckte ni om boken?
















Kommentarer
Postat av: maggie

Ha! Jag trodde först att det var en bok om Desperate Housewife-Bree:p Tänkte "jävla slöseri med pengar att köpa en nok om henne!":)



Ska erkänna att jag vaken läst eller sett twillight... MEN jag skulle vilja. om jag hade tid...:)

2010-06-11 @ 09:32:07
URL: http://www.catan.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0