Måndag:

ställde klockan på 08.20 som vanligt
men när klockan väl ringde så ställde ja fram den till kl 9..
ja sover inge vidare om nätterna å så tänkte ja att ja lika gärna kan gå en promenad efter kiropraktorn!
så nu har ja bara satt lite potatis på kokning..
ska ha stekt färskpotatis idag:)

idag kraskade de å knakade i mig
fått mitt reumatiska upp till mitten av ryggen å sen har ja haft en öm punkt på ena sidan
så han trodde de va en liten låsning

hej å hå om man hade en sån kunnig sak i hemmet så slapp man juh dra ner dit för varje gång man fick lite ont..
får verkligen hoppas de hjälper nu..
vill inte behöva bli invalid pga av en graviditet
vill juh kunna va ute i sommar å röra på mig:)

huvudsaken e nog att ja ska kunna sova å slippa känna smärta varje gång toaletten kallar!
man springer juh några gånger om natten!

köpte stephanie meyers 5e bok idag om Bree...
hoppas verkligen den e bra:)
men det va bara en tunnis så läser väl ut den i helgen:P
haha
längtar så tills eclips kommer på bio..
såg tyvärr ja jobbade den helgen men den kanske sänds på söndagen me då ska ja å syster dit.
hoppas du hakar på sis<3

nehe dags å dra..

bilder på magen kommer upp imon hoppas jag..
den lille e juh 4 månader idag:)
måste man juh ha bild på...

puss puss

Kommentarer
Postat av: Cicci

Dags för UL igen då ju. Om ni ska gå på de? :)

2010-06-07 @ 11:46:56
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0