Lördag

Hej allihoppa
Nu sitter ja här å har lite tid över:)
jobbar juh helhelg denna helgen!
Så slutade kl 15 idag å imon e de 8.45-20.15
Det får gå... tycker de e bättre att jobba allt på en gång än å sprida ut timmarna
De ger juh dubbla pengar me:) inte fy skam
Idag har de varit skitfint väder
Ja va sugen på en låååång promenad men inte kunde man gå ut..
Hade säkert fått me mej vera:) min promenadkompis..

Eller ah hon e juh min "vanligt" kompis oxå.. tyvärr hinner vi mest träffas i
träningssammanhang men men ..:)

ikväll ska rikard å julia komma förbi en sväng..
ska kolla på bröllopsfotografen å ja hade tänkt dippa lite morötter!

Sen blir de sängen å upp imon då
Usch ja..
Bara bita ihop...

Nu ska ja umgås me min älskling lite..
Puss puss


Kommentarer
Postat av: Vera

Vad snällt att jag är din vanliga kompis också :P Haha!

2010-03-14 @ 09:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0