Torsdag:

Då va dagen klar
Ska snart in å lägga mig i sängen..
sååå himla trött idag
Men de beror juh på att ja gick upp kl 05.25 idag..:( not nice
Sen har ja hållt igång heela dagen..!
Slutar kl 15.00 m en inte kunde man få åka hem då inte
JÄVLA lastbil som parkerade på baksidan me varor så ja fick stå där till
15.45... lagom irriterad
Ska fan parkera på kundparkeringen nu mera!
Iaf tisdag å torsdagar

Sen på vägen ner inser ja en sak
kan inte gå på ett enda combatpass nästa vecka
Fuck... ska juh ha invigning på jobbet på onsdagen å sen bytte ja pass me madde på torsdagen så nehe
Inge nytt pass för mig inte
Men får ta å lära in mig de på nätet istället:)

Snart kommer honey hem
Ska bli mysigt å få lägga sig jämte honom i sängen..
Men han e nog inte glad
Malmö förlorade matchen ikväll me 4-1
De avgjordes ikväll om de skulle upp i kvalserien!
men men inget å göra åt
Imon e de eftermiddagspass som gäller

Så morgonpromenad å sen ska ja hänga upp mina gardiner ja fick hem på posten idag:)

Lördag blir de SOVMORGON
kvällen bjuder på gormétplanka eller hur fan de stavas hemma hos robban i v-rum
Ska bli trevligt.. tyvärr e inte jessie hemma då men vi får klara oss utan henne:)

nehe natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0