Onsdag

Då har 2 arbetsdagar redan hunnit springa iväg
båda dagarna har varit lugna me folk men annars hade tisdagen varit full me uppgifter
De komer försäljare efter försäljare just nu å de e så jobbiga.. de ska ha in ställ me varor överallt men
vi e lixom inte något jävla maxi me flera hundra kvm så har inte all plats för de..

Va hos en läkare på morgonen igår
vi tog nya b12prover så hoppas nu de visar att ja har mer brist än vad ja borde
för myllrandet i benen e hemska å hår har ja la knappt kvar nått snart

sen diskuterade vi de där me min hemska smärta i benet
vi tror de e ischias men hon började prata om att de kan ha varit ett diskbrock men va fan
man kan väl inte cykla me de?¨eller?
ah hur som helst så skulle vi avvakta å se om de blir bättre..
hur länge ja ska stå ut me detta vet ja inte
brytit ihop 2 kvällar i rad nu
de gör så jävla ont.. de kraskar å värker konstant på kvällstid..
så fort morgonen kommer e de mycke bättre..
men bara å motionera så gott de går...

ska besikta bilen idag vid kl 1..
sen hem å laga mat..
så dags å dra sig neråt stan snart för inhanligt av lite allt möjligt..
sen en tripp till apoteket..


puss puss


tack min underbara sambo för allt du hjälper mig med.
All din stöttning hjälper tyvärr inte mot smärtan men de gör mig glad :)
Älskar dej så Honey<3

Kommentarer
Postat av: Vera

Gumman, tråkigt att höra att du mår så dåligt. .

Hoppas dom ser något på blodproven. .

Du vet att jag finns om du vill prata iaf :) Och det behöver inte vara om det, utan om allt, men det visste du väl redan :P

Ha en fortsatt bra vecka så hörs vi :)



Kram / Vera

2010-05-26 @ 13:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0