Torsdag:

Pissnatt me massa massa ryggvärk.. värken sitter uppe vid skulderbladen å de e de reumatiska som stigit dit upp..känner igen smärtan... som om ryggen vill gå av å så fort ja spänner en del av kroppen så krampar hela jävla ryggen... får svårt å andas så fort ja ska röra mig... men som tur va kan man juh slöa hela dagen..
å tur e de väl för haft sån jävla huvudvärk som inte vill gemed sig heller.. tagit en tablett men inget hjälper..
tog så mycke medecin i natt så vågar inte ta fler nu..
tog mina panodil tidigt igårkväll å sen tog ja 2 nya inatt å när de inte hjälpte tog ja en dexofen...
sen kunde ja iaf andas bättre..
men de släpper så fort ja kommit upp på benen å rört ryggen lite..tur de..

annars har ja gjort kantarellcrepés till middag..
tryckt i mig en halv påse me chokladkex..
å legat i soffan framför datan å tvn..
de e ja värd...:)

ja vill ha min bäbis NU..
min bror ringde å frågade om ja inte kunde fixa de nu i helgen så han kunde komma ner till nästa för då hande de passat honom perfekt:) haha..om ja ändå kunde bestämma de själv:)

ska hämta bilstol imon hade vi tänkt..
snart e de helg igen..

ja ska ner till virserum på lördag hade ja tänkt å säga hej till Emmelie i huset..:)
får se om chrisitan e hemma me å om Daniel vill med ner..
annars e de farsdagsfirande me på kvällen..
sen får vi se vad helgen har att erbjuda..

BÄBIS???

10 dagar kvar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0