Måndag:

8:e månaden e påbörjad...

ca 55 dagar kvar till den 21 november
dag e första dagen på min havandeskapspenningHar varit en konstig dag känns de som... Jessica K kom till mig vid halv 11..räkmacka blev de å massa prat

Mat lagning å hjärtat kom hem vid strax efter 2
Man kom på sig själv me å grunna på vad klockan va hela tiden men egentligen behöver ja inte bry mig så mycke om den:) Inget samtal ännu från jobbet så antar de går bra för Anna

kommer nog bli några imon då de e massa beställningar å sånt
De kan ja förstå att de inte e så lätt
jag ska bara tvätta imon på dagen sen laga mat å såklart speedway i målilla
Får hoppas på lite bättre väder nu bara

Nehe nu ska ja sätta mej vid tvn...
inge biggest loser idag juh...åhhh idol tog deras tid.. men de duger å titta på de me
Ullared ska ja spela in för de kan ja titta på imon:)

ha de gött

Puss


Kommentarer
Postat av: Bilaliris

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-03-30 @ 21:06:44
URL: http://bilaliris.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0