Tisdag:

Dag nr 2 avklarad på jobbet..
gått bra men huu va mitt huvud värker när man väl e klar...
man måste juh förklara minsta sak man gör å varför man gör den..
ska lära upp henne på allt mer eller mindre..å mycke e ja juh själv inte säker på över huvudtaget..
men men ja gör mitt bästa...:) hon oxå...

imon e man iaf ledig.. en dag ja ska umgås me min mamma å pappa på:)
de kommer in hit å ska handla lite så ska me dom ner på stan sen ska vi hem hit å göra mos å tjock grillkorv
tills honey slutar jobba...  sen ska de slöas lite...

jävla idiotgranne som hade fest inatt.. de började festa å spela hög musik vid 1 å höll på att bra tag..
men den andra grannen hade ringt polisen för de slog sönder en bil oxå..

men inte någon av våra så gör inte oss nått..:)
idioter e de iaf...

nu blir de snart speedway på tvn.. å äppelkaka:)
bakade juh ett gäng pajjer i måndags...
nam nam

puss puss

obs.. viktigt att nämna för er som bryr er att värken ja haft i ryggen pga knut eller va de va e borta nu:)
känns gött de...sånu vet ni:)


Kommentarer
Postat av: Vera

Tummen upp :)

Vad sägs om en dejt inom det närmsta ? :)

2010-09-07 @ 21:25:52
Postat av: Daniel

Hejsan svejsan!

Tackar tackar, bättre bilder lär det bli. Hoppas jag verkligen!

Hmm, min mailadress får du förhoppningsvis nu i samband med detta inlägg tror jag.

Bra zoomobjektiv var det...hmmm...beror ju på vad du menar med zoom. Normalzoom eller så.

Men här är några bra: http://www.scandinavianphoto.se/product/item.aspx?iid=5610054



http://www.scandinavianphoto.se/product/item.aspx?iid=10188450



http://www.scandinavianphoto.se/product/item.aspx?iid=8956049



http://www.scandinavianphoto.se/product/item.aspx?iid=10433160



De två övre är normaolzoomsobjektiv och de två undre är telezoom. Alla innefattar dessutom redigeringsprogrammet capture one som är en liten bra bonus =)

Ett av paketen innehåller dessutom två okej zoomar till bra pris =)



Hoppas det hjälpte lite, maila bara om du undrar mer. Kramisar/D

2010-09-07 @ 23:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0