Tisdag:

Idag va de lite sagostund på bibblan här i stan med föräldragruppen!
De va verkligen som dom hade sagt.. alla satt som små ljus.
Men inte mellan dom små böckerna haha började nån gnälla så började elias gnälla å sen va de nån som va uttråkad å ja. de blev lite av ett kaos ibland.. men trillingarna va me å de har blivit så stora å nu såg ja en viss skillnad.. smilla satt å sa "titta" å theo satt å skrattade sitt härliga skratt å elias han gjorde sina små stön haha

Men sen blev han trött å då va de inte kul längre tyckte han så han hamnade efter många om å men i sin vagn å somnade tillslut.. men inte före han fick sitt paket..



Det va en bok om lille Pino.. haha så söt..
Den ska ja läsa för honom ikväll..
för typ 5e gången.. haha de va inte så många ord om man säger så

Sen fick han sig ett nektarin å tugga på.. de gillar han.
å så sina russin som e överallt förutom i munnen:)
Gullunge..



om min lilla hjärna kunde sluta tänka ibland
Sluta oroa mig för framtiden. ja kan inte göra nått åt de iaf..
å ja måse försöka njuta av tiden ja har kvar av min mammaledighet utan å gå runt å grunna på nya scheman å dagistider. men jag HATAR när ja inte har kontroll över saker å ting..
Ja hatar när de ska bli förrändringar ja inte e van vid..
Men de löser sig säkert de me.. annars får daniel skit för de e han som sagt att de ska göra de..:)
Hihi

hoppas ni andra haft en trevlig dag i pissvädret..

kram

Kommentarer
Postat av: Pila

Åh va go han e..

blir tårögd varje gång jag ser honom..:)



O du, jag vet hur det känns när det sker förändringar..

Men det kommer lösa sig, jag lovar..<3

O som jag sa tidigare, bry dig mest om jobbet, dagis får komma i sista hand, de kan aldrig neka honom att vara där..

O vem kan vara så dum så de inte vill ha honom där:D



Kramar

2011-08-30 @ 20:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0