2 december!

Å i dagens (lucka) paket fanns en blå söt liten såg
Han har redan lärt sig hur man sågar i sitt ben haha

Ups.. va nog ja som visade honom de..

Planerade långpromenad men väl i vagnen å ja låste upp dörren blev de tvärstopp
REGN...så vi tog väskan me oss ner till Öf på sångstund..
Lite ledsen blev han allt när ja höll fast honom under julsångerna..
De hade ett ljus tänt som han gärna ville fram till..
men sen gick de bättre..

Blev tyvärr en duns i golvet me.. de går för fort ibland för krabaten. så de blev en smäll på läppen.
lite blod runt en tand men tror de blev fläskläpp bara å han grät inte så länge så tror inte de hände nått med tanden..otäckt de där juh..

ska man åka in å kolla de så de finns med i hans journaler om de skulle blivit en skada på tanden under eller inte?
Tog lite papper som han fick ha i munnen å de kom inge mer blod sen så tror inte de kom därifrån..
Nu sussar han gott i sin säng å ja dricker kaffe...

Min viktminskning grämer mig lite..
ja grunnar på vad ja ska ta bort i mina middagar å ersätta me..
Å mina tankar far iväg på en massa annat håll

Gäller å va duktig över jul å inte överäta för då lär ja inte ligga på den vikten ja gör idag..
Så ska de ätas så ska de ätas lagom..

göm chokladaskarna för mig:)

Idag blir de fika med ett par kompisar..
Kommer nog bli en tuff stund:( dom förlorade sin lilla ängel när hon föddes å ja vet inte hur ja ska bete mig eller vad ja ska säga...

Ikväll kommer även Emil å Vera hit på lite middag..

Ser fram emot de som tusan.. vi hinner aldrig prata ordentligt. tränar vi ihop, ja då tränar vi juh
haha får se hur mycke man hinner med ikväll:)

kram på er där ute



Håller ni inte me?

Kommentarer
Postat av: Carro

Jo, nu är fitnessfighten klar :) Men jag skötte det inte så bra, hehe. Skrev lite om det här :D



http://carrostraning.blogspot.com/2011/12/fitnessfighten-done.html

2011-12-02 @ 14:51:59
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0