Wokidoki

Härlig sovmorgon idag igen..
Ingen välling inatt heller å sov från 19 till 9 idag.. vilken härlig skrutt ja hämtade sen:)

Efter frukost blev de en härlig promenad. hann inte mer än hem så började de regna..
Kallar tur:)

Snart blir de middag å sen kommer de gäster i eftermiddag..ska bli kul.. måste juh får se den lilla magen..
Men den har nog blivit lite större nu än sist..

Träningsvärk i mina ben idag.. ojoj..
Blir ingen träning förrän på lördag tror ja.. kanske smiter iväg på ett pass på fredag men vet inte ännu.. finns juh bara pump å spinning typ som passar mej.. å de e inte bra å träna massa pump i flera dagar irad..
Kroppen måste återhämta sig.. så ja tror ja ger mej ut på promenader istället..
Kanske tar ja en cykeltur me.. vi får se..

snart vägning igen:) då ska vi se vad ja lyckats med under detta året..
Men mycke har hänt med kropp å knopp..
Tänker verkligen på vad ja äter nu.. å om de verkligen e så gott så ja inte kan motstå de

Har ni några nyårslöften?

Mitt blir juh såklart å inte äta massa skräp på jobbet..
Där har man juh allt framför näsan...



Kommentarer
Postat av: Pila

Oj nyårslöften...

Jag har väl en lista om man säger så..:)



Första kommer vara : Ge fulltständigt faan i att lägga ner tid på andra som inte värdesätter det!

2011-12-28 @ 13:08:52
Postat av: Carro

Jag tycker att man ser stor skillnad på dig nu från några månader tillbaka då jag började se dig inne på Friskvård :D

2011-12-29 @ 13:12:39
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0