Tisdag:

Idag har ja å elias tagit en tripp till virserum..
Först stannade vi till hos lilla johanna å där fick elias en jättesöt liten munkjacka me traktorer å flygplan å massa saker på:) jätte mysig...den blir perfekt i vår när vi ska ut å gå i solen..:)

Sen åkte vi hem till haga å träffade pila på hennes lunch innan mor kom hem från jobbet
Tog med en hylla hem från våran lekstuga:) den har suttit där i över 20 år å nu frågade ja pappa om elias kunde få den till hans rum. haha tänka sig att dom skulle bli populära igen...

Nu har ja varit ute på en promenix i de kalla vädret..
Börjar känna mig normal igen så imon ska de allt bli combat:)

Sen ska ja åka till växjö på dagen å prova min älskade jeansklänning:) dom hade större storlekar där så har lagt undan 2 olika klänningar så hoppas nån av dom ska passa..

Sen kommer prästen hem en sväng å vi ska prata igenom dopet lite..

Daniels mamma fixade en jätttttefin klänning till honom... sjukt snygg.

Lägger upp lite bilder från helgen... första e lillkillen som e på besök hos sussie
Andra bilden e på fötterna som ja fixade i en ram.. visst blev de bra:)

Å sista e på rosorna min älskade sambo gav mig idag..
anledningen va för att ja va en sån underbar mamma å sambo..
lan inte annat än hålla me:) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0