Tisdag:

Nu sitter ja på haga å e nyklippt å lite smartare...
Min "kusin" Daniel kom hit å hade en liten lektion angående systemkameror..
Nu fattar syrran å ja lite mer av vad isotal,bländarvärde å lite mer:) men inte fan fick syrran till de bästa bilderna iaf... denna fick hon iaf klar.... så så här ser ja ut idag..:)

Ja e jättenöjd... har även lite slingor i som inte syns på denna bilden men de finns där iaf...

Nu ska ja dra mej hemåt me min son.. honey kommer juh efter 10 så ska pussa lite på honom å hoppas på at våran son somnar lite innan halv 3 inatt...
De blev en lång natt me en pratande son å lite smått ledsen... så håll tummarna nu..

Imon ska ja träffa sussie på ett eller annat sätt... ska bli trevligt..

nu e de dags å klä på sonen...

puss hej

Kommentarer
Postat av: Daniel R

Å lite mer är slutartiden då antar jag? =)

Jäääävlar vad förkyld jag är idag. Hoppas inte jag gjorde er förkylda bara. Lycka till med det där fotograferandet =)



Kramet/db

2011-01-05 @ 11:27:11
URL: http://danielrudeland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0