Måndag:

regn regn å åter regn..
Fy satan för dom stackarna som har semester nu..

ja bryr mig inte så jättehårt idag iaf.. ska iväg till min madde om ca 2 timmar å iof skulle de varit kul me en promenad men inte i regn va?
Får nog ta en senare i veckan kanske..

Jo igår blev de ingen promenad me familjen utan ja begav mig ut själv..
Startade med å testspringa lite.. eller springa å springa.. joggade gjorde ja för ja kom iaf ifatt promenarande personer:) haha
Å ja blev chockad över att ja kom så pass lång som ja kom.. knappt 2 km eller va de nu kan va men iaf:) å anledningen till att ja stannade va inte för ja flåsade som en gris utan för skinkan värkte å att ja insåg att de va en backe framför mig..veeet ja borde klarat av den me men de blev inte så.. efter backen skulle ja dra iväg igen men blev kanske 100 m innan de sa tvärstopp.. motivationen va borta å skinkan sa ifrån.. samma känsla som under graviditeten.. tror iof att de inte e så jättebra å springa på asfallt men de märker ja nästa gång..
va kul å testa iaf.. skulle egentligen ut me vera å springa ett spår som e 1.6km men de dröjjer nog få stackarn började första dagen efter semestern med å få veta att de kör 12 timmarpass hela veckorna å även nått nån helg så får väl se om man hinner se henne nått överhuvudtaget..

Ikväll ska de bli zumba iaf.. svärmor ställer upp som barnvakt när hon endå ska köra in lisa till passet:) tackar man för.. MEN de gäller att de finns platser kvar.. märker vi vid halv 6..
nehe nu ska ja göra nått åt dagen.. har inte gjort mig iordning ännu..

ha de bäst så hörs vi av imon säkert..
kram kram

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0