Torsdag:

hej hopp i lingonskogen..
Elias ligger å sover en sväng å ja sitter framför datan å kollar på bilder..
Jag har börjat inse att ja ska va stolt över mej själv.. stoltare än ja e.
Daniel frågade mej för några dagar sen hur mycke ja vägde efter att elias va född..
Har för mig att sista viktkontrollen med honom kvar i magen låg på ca 110kg.
Alltså minskade ja kanske 5kg kilo med allt vatten å honom å äckliga moderkakan å sånt..

1 juni alltså ca ett halvår senare har ja lyckats gå ner 20kg..:) sist ja vägde mej låg ja på 82.4kg
de e ju iof mer än -20 kg men e lite osäker på startvikten efter förlossningen så vill inte överdriva..

fattar nog inte hur mycke de egentligen är.

men hittade denna bilden från bb.
man kan juh inte påstå att ja kände mig snygg där:)
men självklart lycklig över å fött en son:)



tyvärr har ja inte nån bild på mig i nutid men ska lägga upp de så ni kan jämföra
jag kämpar nu på med mina sista 7kg som ska bort
då e ja på samma vikt som dagen ja fick veta att ja va gravid:)

kör 4e träningspasset fölr veckan i eftermiddag. zumba:)
får se hur honey har de på lördagsmorgon för bli nog annars ett pumppass

nehe middag ska lagas

kram på er alla


Kommentarer
Postat av: pila

Klart du ska vara stolt..

herregud..



kram

2011-06-09 @ 13:34:56
Postat av: Louise

Du är jätteduktig!Kämpa på men glöm för tusan inte bort och njuta också!

2011-06-13 @ 19:27:07
URL: http://eveblo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0