Onsdag:

Då va de lillördag redan.
Idag åkte vi ut till tippen å slängde lite grejjer! Hämtade även hem den efterlängtade gåstolen:)
MEN..... han når inte ner i backen:( De fanns 3 olika nivåer å lägsta va för högt för honom.. han når precis ner med tårna å då kan han juh inte förflytta sig:( Det stor iof från 6 månader i bruksanvisningen men inte trodde ja de skulle va sån skillnad. Men han kan juh få sitta å leka i den lite för de fanns massa å pilla på.

jag å elias har varit hos eva idag..å robin me såklart...
Hon har fyllt år precis så köpte henne en liten blomma som uppskattades..
Köpte den hos malin i butikM. herregud om ja fick köpa en massa kul. Men de har ja inte pengar till..
Vill slänga alla mina blommor å bara köpa nytt.. får väl ta de succesivt..:)

sen va ja på Aroma en sväng å skrev på ett papper så jag godkänner att dom får ta mina journaler frånvirserum..
behöver nya recept å de kan va skönt å slippa fixa sånt i virserum. va enklare när man jobbade men nu e de lite smidigare om ja kan fixade här i stan:)

Imon e de föräldraträff vid 13 å sen ska ja upp till wille å cicci.
Vid 7 tidne kommer syster in å hälsar på. hon ska hämta mammas tavla som har kommit hem.
Ska lägga ut bild på den ja köpte fast den ska upp på väggen först:)

Nu ska ja titta vidare på tv.
Elias ligger fortfarande å sover i vagnen:)
Han va trött efter en massa bökande på golvet hos eva.. en liten stöt med foten så e han över från rygg till mage...De går framåt..:)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0