Tisdag:

Piss skit vademeccum eller hur de nu stavas...
dagen såg ut så här. ja skulle ut på en härlig promenad me sophie å freja
Sen ikväll va de mykidooparty i nye..
MEN istället sitter ja i soffan å springer mellan elias å toan..

Satans förbannade magsjuka. men änsålänge så spyr ja inte. men illa mår ja..
Kom hem igår från en långpromenad å hade världens huvudvärk.. sällan ja har de..
å sen började ja känna mig trött å lite illamående.. men ja kunde äta å allt..
inatt låg ja å vände å vred.. men de kom inte förrän idag.. JÄVLA typiskt när man väl har nått planerat..

solen skiner juh me..:( men hoppas de ska va kortvarigt så kan ja ta en promenix imon istället..:)

jag har iaf världens bästa son som alltid e på bra humör så han ger mej energi


Kommentarer
Postat av: pila

skönt att du va hemma o inte hade åkt iväg någonstan ju..

men du, guud va vuxen han ser ut på 1a bilden..

jisses, som en stor pojk..

jag tror att du e ok om några timmar igen..

mitt varade bara i 3 timmar ju..

o ta det lugnt sen, ingen stress, bara vila upp dig istället.. <3

2011-03-22 @ 11:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0