tisdag:

Detta har varit en pissdag samtidigt som en helt perfekt dag:)
De har inte direkt varit något bra väder.. men vagnen rullade mellan lägenheten bort till madde å tebax igen.
Hos madde fick ja nått gött.. de va apelsin vindruvor valnötter å honung me turkisk yoghurt i botten..
Asgött.. nyttigare än massa godis.. MEN väl hemma igen hade ja me mej både Karin å madde åt vi lite glass:)
Haha så inte bara nyttigt idag.. får hoppas de e finare väder imon så man kan gå en promenad..

Ska till eva en sväng imon:) alltid lika kul å de brukar bli en träff var 3e vecka..då daniel jobbar eftermiddag..

idag har elias varit pigg å glad för de mesta. denna stackars mun. han gnäller å verkligen hugger efter mina fingrar.. de kliar nog å värker samtidigt.. men han får gärna bita på mina fingrar sålänge tänderna håller sig borta.. sen kommer de göra ont ont ont..:)

ikväll har vi myst i soffan.. han blev lite gnällig så la in honom inlindad i en filt i stora sängen:) han slocknade direkt gullungen..

Funderar på å dra till öf imon å sjunga lite..
ska även hämta en gåstol till elias som han fått av farmor å farfar:)
han testade lucas igår å han skulle nog allt trivas i en sån..

nehe nu har ja nog skrivit av mej..

jo hur många hårstrån finns de ungefär på ett huvud.. ?? för ja har nog snart tappat 1/3.. fan va ja hatar mitt hår..
Hur mycke ska man behöva tappa egentligen..?


Kommentarer
Postat av: miia mamma till My

Köp en bitring o lägg i kylskåpet som han sen får bita på. kan hjälpa. My tuggade gärnet på sin :)

Jag funderar på öf imorgon också. visst lilla guppen men det är fingerfärg hela veckan :)



tappa hår, känner igen mig. att jag inte har blivit tunnhårig är ett under.

Postat av: miia mamma till My

vi har inte varit på 2 veckor heller. Men my ids inte sitta still i varken stora eller lilla gruppen, haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0