Phjuu..!

Då va man färdig för sänge.. vet att kl bara e strax efter 8 men ja e helt slut..
Kom hem från crosstrainingen för en timme sen å ja e som vanligt halvt död..
Idag va extra tufft enligt mej eftersom han la upp varven i konditon å ett me styrka..
Sen varje varv x2

gjorde även en övning i slutet som ja inte ens tänkte försöka förklara men oj va tufft de va.
trodde aldrig ja ens skulle komma upp men de gjorde ja faktiskt:)

Så nu kommer kroppen känna av en massa av detta imon..

skulle egentligen gått på combat imonkväll men vi ska iväg å kolla på ett hus..
De e visning på ett jättefint hus..
Ska dock inte köpa hus nu men alltid kul å kolla:)

lär va massa folk eftersom läget e kanon å priset inte så farligt haha..
Kolla in detta asså..
Ett minus är juh att de e enplans men man kan juh inte få allt..:)


http://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-Ostanskog-vetlanda-kommun-friluftsvagen-14-3029101


Vill tacka Pyttan å Lucas för alla de fina kläderna Elias fick idag...
Ja e jättetacksam för att vi fick ärva dom:)

Nehe nu blir de kesella å hallon i sängen jämte min kärlek...<3

puss puss


Kommentarer
Postat av: Pila

Jag tog oxå kesellafluff med hallon efter träningen.:)

Meningen var att jag skulle fått en repris av inatt, men ringde nyss o hade fått ännu en körning..

O jag som va sååå sugen, på likör43-drinken o nattmackan förstås...:)



Men får se det positivt..

Jag tjänar ihop några extra timmars sömn..:P



Hoppas ni tittar hit snart..:)



2011-11-22 @ 22:12:27
Postat av: Cicci

Ha, var i de huset för nån vecka sen. De sålde en saccosäck. :) Ser fint ut o ligger kanon.

2011-11-22 @ 22:20:34
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0