Ugglan

Sonen e en nattuggla..!
Nu som först slog han igen ögonen.. å kl e halv 10..
jag försöker få honom å komma ner i varv så ja sitter still i soffan men inte en chans att han vill..
han bökar å gnäller tills man släpper ner honom.. å väl nere rundar han bordet flera flera varv å sen kikar han lite framme vid tvn. sen gör ja nytt försök me å ha honom hos mig i soffan me nehe

När somnar era barn om kvällarna?

Idag har vi varit i virserum mer eller mindre hela dagen..
tänkte gått en morgonpromenad me elias men han somnade innan den å ja va inte direkt sugen på å gå ut i höstvädret.. VEEET... vädret e ingen undanflykt.. men men de blev inne i soffan fram tills de va dags å åka mot vrum.. där bjöds de på plättor å korv.. elias va mest glad i korven..:)
Han fick även en dusch.. de gillar han:)




Sen somnade han gott i hans mormors knä..
Så ja passade på å åka till jobbet för å få mej ett schema me mej hem men de fanns inget utskrivet..
Får hoppas de kommer snart..

Väl hemma igen vid halv 6 så blev de zumba.. inte gått på 2 veckor så de va hur härligt å kul som helst..
att de kan va så jobbigt å dansa..:) skulle fasen göra de där passet hemma om ja bara hade skivan..

Nu ska ja slöa framför tvn.. kollat på du e vad du äter..
Spelade in dömmen om ett barn som gick samtidigt.. de säger att de e så bra så tänkte kolla in de faktiskt.:)

hoppas ni andra har en bra kväll..

kram från mej


Kommentarer
Postat av: Pila

Jag har sett det, o det e bra..:)



Kolla min blogg sen, mums mums..;)

2011-10-27 @ 22:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0