Måndag:

Hej på er!

Helgen har varit proppfull me roligheter..
Lördagen börjades med ett tufft pumppass... gillar de nya passet men stör mig på att vid bicepslåten får ja ont i vänstra axeln.. den stelnar till å kraften tar lixom slut.. får väl ta de lilla lugna på den låten.. vill juh inte riskera å skada mej:)

På kvällen blev de KRÄFTOR i körsberga.. ojojoj va gott de va..
Första kräftorna ja äter för i år.. blev lite paj innen å sen tog ja mej 2 kakor framåt kvällen.. ajjabajja ja vet..
men ja stod emot både godis å munkar igår..:) å sen va ja sugen på kebabtallrik när vi kom hem från ullared men beslöt mig i sista sekund för å ta en sallad istället..

Ja på tal om ullared. herregud va ja shoppade.. haha sa tom till kassörskan "tar de aldrig slut?" :)
ut kom ja me ett kvitto som slutade på 3845:- iof e de inte bara saker till min familj utan även lisa å ann å cicci ska ha lite grejjer:)

Men hittade de mesta ja behövde.. elias har fått en overall å även ett regnställ å fodrade regnbyxor.. ja tänkte att 2 overaller behövs men inte just nu så när han väl börjar dagis efter nyår kanske de e rea på sånt:) (kan juh alltid hoppas).. så tog de viktigaste nu..
Mössor hittade ja inga ja ville ha å eftersom plutt har börjat ta av sig mössan han har nu behövs juh en me snöre..får kika här i stan när den tunna blivit för tunn..

mitt fynd måste vara "prinsskylten" för typ 15 kr:)
Men en t.shirt för 9.95 kallas väl oxå fynd..?
Köpte även lite haklappar å ya nappar så kan man slänga de andra gamla. lite nya muggar me. han måste juh lära sig å dricka på egen hand nu.. eller han kan de redan men har inte fattat att flaskan måste lyftas upp lite.Hade en trevlig dag me syster å eva me både regn skratt å  micromat..

Nu har ja varit ute på en promenad i solen.. den visade väl sig mellan skurarna..

senare tänkte ja titta in på öf å sjunga lite å kvällen bjuder på ett combat pass med ANNA som instrutkör.. får väl se hur de ska gå:)

mina fynd




Kommentarer
Postat av: Suzi- mamma till Kian

Sån skylt har vi med;) ska bara hitta nånstans att hänga den(;

Ullared blir det nästnästa helg;);)

Whii...

2011-09-19 @ 15:45:40
URL: http://suzettejohansson.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag blev ju kidnappad av mina kompisar just till Ullared. Min nota för Lördag och söndagsshopping blev 6300 kr! Då är julklappar fixade till mina svärföräldrar,Andreas 3 bröder(en flickvän). Köpte även presenter till min bror och några julklappar till mina pojkar och mamma. Blir kanske en tur till innan jul=) Ses snart.Börjar 31 okt igen.

2011-09-19 @ 17:05:44
Postat av: Cicci

Nice. :) Ska försöka ha kontanter i plånboken fall vi springer på varandra i morgon. ;)



Pulkan.. Fanns de "hållare" i den? Som man knyter i snöret? Tittade på en sån till Nelis, men de fanns inget handtag, så jag gav fan i att.. :P



Fanns mkt finare saker till barn under strl 92. :P

2011-09-19 @ 19:05:10
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0