Måndag:

hann med en långpromenad idag på morgonen me elias innan de kom regn..
Va så himla fint väder...

han sov lite bättre inatt å somnade efter många om å men i sin säng.. ja kan inte sova gott när han ligger jämte.. de e hur mysigt som helst men man ligger å e orolig att man ska välta över på honom å göra honom illa..
Så han vaknade mitt i natten å va så ledsen.. han grät å grät å de övergick sen till BaBaBa.. kunde inet göra annat än å le där inne i soffan.. igår va ja som ett spöke kände ja.. inte sovit bra de senaste nätterna. men ork har ja haft om dagarna å de e juh tur de..

Nu till lite svar på era kommentare..
JA cicci de e photscape.. jättelätt å förstå miia..
Å vem du nu e A så funkar de så att du tar med dina plagg ner dit (max 30) å sätt pris å ditt mobilnummer på plagget innan du lämnar.. sen v 40 när försäljningen har avslutat så går man dit å får pengarna å de kläderna man inte fått sålda. de har de uppdelat i olika storlekar.
Finna även lapp uppsatt om du blir osäker..

nu ska ja äta..

Falukorv å blomkålsstuvning..:)
nam nam..

kram kram


Kommentarer
Postat av: miia mamma till My

Ok.Det är photoscape jag har också :O)

Postat av: A

Okej, men vart sätter man prislappen?? och kan man komma med kläder denna vecka med ?

2011-09-05 @ 14:39:39
Postat av: Cicci

Det är ju PhotoScape jag kört med innan hela tiden ju. :) Har du inte testat de förrän nu? ;P

2011-09-05 @ 15:29:45
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Suzi- mamma till Kian

Åh! Är de dags att sälja/köpa på BVC igen? Det har jag missat totalt!! Jag behöver en overall till Kian, kan ju hoppas på att de finns nån då:) dessutom skulle ja kunna sälja massamassa oxå!



Kramis!

2011-09-05 @ 20:02:37
URL: http://suzettejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0