Söndag:

Idag fick vi sovmorgon.. lång sådan:)
Plutt vaknade vid 1 inatt å kunde inte somna om utan ställde sig upp hela tiden
Så tillslut tog vi med honom in till oss.. tycker de e så otäckt när han ställer sig upp. rädd att han ska ramla å slå i bakhuvudet..
så vi 3 sov först till kl 8.. somnade om till 9 sen somnade han om till 10 plutten..
gött gött

Lite handlade innan syster damp in till stan..Fixade lite med hennes blogg sen blev de lite fotografering..
har inte velat ta kort på mig själv då ja inte känt att ja va nöjd över mitt utseénde.. men nu ca 25kg mindre än nyår så fick de bli lite pics:)



haha kolla in syster längst ner:) hon va allt lite trött idag..
vi tog sen en promenad i regn å åska till godishuset..
ja köpte endast godis till min sambo..men man va allt sugen på en massa..de luktar juh såååå gott där nere..
kul du tittade in syster..

va i körsberga en sväng innan.. elias hade fått massa fina kläder av farmor å farfar
öven en sån klosskub man ska lägga rätt kloss i rätt hål från brio.. han lär sig nog snart för ibland hamnar nått på rätt plats.. :)

han blir bara på bättre humör vår pojk.. att man kan älska en sån liten varelse så otroligt mycke..
Han ska ja aldrig svika..

Hoppas era helger varit lika bra som min..
kram å tack för titten:)


Kommentarer
Postat av: Pila

HAHA var du tvungen o ta med den:D



Tack för idag syster..:)

<3

2011-09-11 @ 21:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0