Nej.. ja ska inte till Ullared

ja hade tänkt de men ne.. de blir bara en massa onödigt shoppande..
Ja borde juh åka dit å handla på mig nya kläder till Elias å ha i sommar men vet att de hamnar en hel del annat i vagnen.. MEN.. så hittar ja de här på bloggen...



Ja vill bara sätta mig i bilen nu å åka å handla på mig massa nytt porslin..
Åhh va fan hade ja på bloggjäveln å göra..

Den som åker till Ullared å inte köper med sig de små söta hjärtanskålarna till mej ska ja aldrig mer prata med...
Hur söta e dom inte...

Åh... geeeee mej!!



Kommentarer
Postat av: Pila

Hrm.. Va du tvungen??

Vill ha 5 st, i varje färg:D

2012-04-24 @ 22:49:11
Postat av: Suzette

Jag följer med dig till Ullared! Bara hojta:) hihi..

2012-04-25 @ 11:48:23
URL: http://suziettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0