Nya tag

ja önskar ja vore som andra som kan ha godis hemma å äta lite
som kan öppna en chipspåse å ta några å spara resten till en annan kväll
Eller dom som kan äta lagom med mat å sen va nöjd
Eller unna sig den där biten tårta å ge fan i mer sötsaker..

men sån e ja inte så lika bra å ge fan i allt som har med godis kakor å läsk å göra
Lättare då juh..

Började dagen med härlig morgonpromenad iaf.. dags å röra på fläsket som ser ut å ha kommit tebax
iaf ser magen dubbelt så stor ut än den gjorde för en vecka sedan..

så fort ja har uppehåll från träning å promenader så sviker min motivation..
ja har inte haft ork å tid för sånt under påsken å torsdagen va de juh ingen zumba eller cx..
så då känns de som om ja äter å lägger allt på lager..
VET JA TÄNKER KNASIGT

Sen har de blivit lite efterrätter å även godis..
som ja skrev innan.. tar ja en äter ja tills ja mår illa..
å samvetet knackar på axelt å vill ge mej en snyting utan dess like..

ne.. har ja jobbat så hårt för å få den kropp ja har idag ska ja då fan inte svika den med massa onyttigheter som ja vet lägger sig på helt fel ställe å de stannar där..!

Så pumpen idag ska va tuff. ja ska skaka när ja går därifrån

å middagen idag i kosta innehåller ingen efterrätt för min del iaf..
OM de nu serveras nån..

så de så!

Kommentarer
Postat av: Pila

Förstår precis hur du menar..

O jag har samma problem..

En godis?

Nej nej, har jag tagit en kan jag ju ta fler.

Har jag ätit godis redan, ja då passar man ju på o äter någon mer när man ändå förstört den dagen..

Uuh så idiotiskt..

Nu e det måndag..!!

Heja oss

2012-04-09 @ 11:24:02
Postat av: FruNeroLindström

Kan meddela dig om att du INTE är ensam. Jag har en tendens till att äta till "skålen" är tom, hur illa jag än mår?!?!

Trög AB

2012-04-10 @ 07:44:47
URL: http://Frunerolindstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0