Blodpudding

Bacon morötter å lingonsylt!! De fick bli min lunch idag!

Dagen startade kl 7.23 för å va exakt! Då va de en elias som låg å bummade i sin säng å va hur pigg som helst;)

Bara å klä på sig sen blev de mysfrukost tillsammans i soffan innan vi tog cykeln upp till py å lucas! De blev lite kaffe å bus innan vi tg oss bort till lekparken!

Elias somnade på en sekund när vi sjungit oss hem därifrån:)
Måste sett kul ut när vi kom farandes på cykeln å sjöng:)

Nu ska ja snart bege mig neråt virserum! Jobb hela kvällen lång!
Sen har ja en tom lägenhet när ja kommer hem,, sambon å skrutt ska ner till öland över natten så kommer bli tyst inatt å imon på morgonen! Börjar kl 11 så kanske skulle man planera in en rast morgonpromenad?? Märks!! Vore juh skönt å sova ut me,

Aja dags å byta om!

Kram på er alla

( vill bara nämna att jag börjar känna igen mig själv nu, dagarna e lite ljusare å ja har koll på mina hjärnspöken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0