Trött å bitter

Kan inte sova! Jäkla ischiasnerv i kläm! Igen!! Fast denna gången på andra sidan. Rensade lite i förrådet innan å gjorde några onödigt dåliga lyft så svanken e heller inte min vän! På tal om vänner!! Ja e mer än tacksam över era fina kommentarer över mitt inlägg igår! Ni ger mej lite styrka på vägen upp för backen! Å tusen tack Vera för den välbehövda promenaden idag! Vi hade turen å va ute innan regnet kom:)
Dags å göra ett nytt försök t å sova! Kl ringer kvart över 5 å kl 6 ska jag å Elias befinna oss på dagis!! Snabb morsa:) kram på er alla<3


Kommentarer
Postat av: Pila

Varför ska alltid våra krämpor smitta av sig till varandra?
Jag har superont i svanken nu..
Ses om en stund..
Ska bara göra en surprise till dig först:)

2012-08-09 @ 13:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0