År 2012

Största händelsen e juh då självklart husköpet!

Ja blev ett hus rikare å över miljonen fattigare men ångrar mej Inte en sekund

Men!

Ja e perfektionist å har nu ett gäng fler rum å hålla rena
Å ja har 2 pojkar som e duktiga på å stöka ner så under nästa år ska ja göra allt ja kan för å försöka låta saker å ting få se lite stökiga ut!

Lära mig å slappna av!

Men Sen ska jag: sandra jennerstrand (godisansvarig på krysset) låta bli sötsaker å kakor å allt sån skit som förstör kroppen!

Jag ska äta mycke mindre kolhydrater å röra på mig mer!

Kan man inte äta lagom e de bättre å inte äta alls!!!

Så imon ska de bli invägning å fotografering
Nyårsafton 2013 ska ni få se en Nice girl på bild!

Svek er juh i år med min plan men ja ska inte ge upp!

Heja mej!!

Nu fortsätter vi å njuter av Anton å Lisas bröllop ute i årsets bygdegård

:)



Kommentarer
Postat av: Emmelie

Gott nytt år Sandra! Hoppas ni hade kul igår och att jobbdagen inte blir allt för jobbig idag.

Tycker dina "löften" låter bra. Men du svek oss aldrig under 2012. Vi älskar dig oavsett hur du ser ut. Du gör det för din skull och bara din. Jobba på. Stöttar dig så gott jag kan. Inga godsaker när du kommer hem till mig inte. =)

Kram och god fortsättning!!

2013-01-01 @ 10:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0