Önskan!

Den största e att ja en dag ska kunna släppa kontrollen å låta hemmet se stökigt ut!
Skita fullständigt i alla andras måsten å bara slöa i soffan eller göra sånt som e kul å göra de utan ångest över att men borde gjort nått annat som faktiskt behövs!!

Har nu bott i detta hus i över 2 månader!
Kontroll på räkningar har ja då inte

Rum är halvklara

Saker i lådor å papper verktyg leksaker ligger lite här å var!

Fan va ja hatar å va perfektionist ibland!
Vet att man inte kan hinna med ett helt hus på ett par månader men hade ja bara kunnat göra mycke själv å haft tid på egen hand hade mycke mer varit klart!

De e inte lätt å renovera med barn i huset vill ja meddela!

Ikväll skruvades de på 4 fötter på en expedithylla vi köpte ikväll! Elias skrek å klängde på mig hela tiden!
De dög tillslut å va själv om han fick en skruvdragare å en skriv å så försöka få fast de på hyllan!

Fasar för köksbytet som e planerat nästa år!

Vi vill kunna renovera vårat hem tillsammans men nu får en av oss sysselsätta Elias å den andra jobba!

Så ett tips! Skaffa hus före barn!

Nu går ja i ide ett par timmar å hoppas på att ja vaknar på bättre humör å ska inte ens tänka på att ja imon missar min sons första luciafirande pga jobb!

God natt


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja du, det är inte lätt. Om det är till någon tröst så är det inte lättare att skaffa hus först, om man inte renoverar klart innan barnen kommer. Jocke har fått göra en hel del själv då jag har varit låst med sonen. Men jag förstår din frustration. Det kommer att bli bättre och lättare. Jag lovar =)

Kram

2012-12-12 @ 23:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0