Måndagen avklarad!

Tyvärr blev de inte alls så fint väder som ja hoppats på..
Förmiddagen bjöd på matshopping å kaffe med madde
Sen hem å äta å säga hejdå till sambon som skulle till jobbet

I eftermiddag har ja å elias varit ute å promenerat med sophie å freja en sväng. snöade då så vi va inte motiverade å ta hela 8kmrundan men de blev säkert en på 5.5km iaf..

Sen har vi busat en massa..
jag skulle försöka ta tag i lite hemmaträning eftersom ja inte kommer iväg nu om eftermiddagarna denna veckan
MEN.. de gick inte.. elias va juh helt galen å skrattade å hoppade på mig när ja låg å gjorde armhävningar..
Huxflux när ja gjorde en armhävning hamnade en elias sittandes på mitt huvud haha
Å när ja använde gummibanden va han å drog i dom hela tiden. när ja gjorde dips på sängkanten satte han sig på mina ben.
Så ne ja la ner de:)

Ser fram emot kvällen imon istället för då ska syster å ja på crosstraining juh. Huua va jobbigt.. men samtidigt får kroppen de den behöver.. Å MER..
Så ska verkligen tagga inför de..

Nu sover skrutt å ja ska se lite på tv..
Imon jobb igen. men har bara 3 dagar denna veckan oxå så kallar de verkligen för en lyxvecka..!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0