Min smoothie

Idag fick de bli en smoothie med banan och kiwi
Använder oftast mitt vaniljprotein i smoothies eftersom de e lätt å mixa med olika saker då..
Denna sorten smakar inte direkt vanilj utan mer fudgekola haha..
Ett vassleprotein tyvärr. Hade hellre velat ha vanilj i ett kaseinprotein som tas upp långsamt av kroppen så hade ja haft nytta av de under dagen men men..
Man tager vad man haver:)

Sitter å funderar på om ja ska träna eller inte ikväll..
Kan juh faktiskt gå ner å ta de lilla lugna..
Men de e juh svårt å göra de me..

Hm.. blir nog en extra promenad istället..


Kommentarer
Postat av: Vera

Ja, det tror jag med :) Om dom har kvar den jag tänker på så kostar den 129 spänn på ullared, inte säkert den finns kvar men då är det väl ödet :P

Hoppas du får en bra helg och att förkylningen ger med sig ! Hoppas också på att vi kan träffas något nästa vecka...?? :)

Kram kram

2012-02-03 @ 10:52:42
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0