Ni e så snälla:)

Tackar alla som skrivit så fina kommentarer till mej:)
Jag blir helt klart superglad. Inte varje dag man har hört att man e en förebild å att man kan ge andra inspiration
Jag kan lova att minst 1 av kilona om inte 2 har berott på att ja börjat jobba å stressat SATAN på jobbet att ja ibland mått illa å skakat som en kängru som råkat hamna på helt fel sida av jordklotet.

Men idag när magen började värka insåg jag att nu får de fan va nog!
Jag gör så gått ja kan även om ja inte stressar.. stressar ja vidare så kommer ja ligga där på backen å hyperventilera..
Så nu e de slut på överdriven stress..!

Men oj va ja trivs på mitt jobb me alla arbetskamrater å kunderna
Tänk så fina kommentarer ja får från mina gummor å gubbar som saknat mig å som e glada å se mej
Ja lovar å stanna kvar hos er länge länge länge..!

Utan er i min vardag vore varje dag en gnutta trist!


Kommentarer
Postat av: Pila

Haha känguru på fel sida jordklotet.. :D :D



Ne Sandra, nu stressar vi inte mer..

Jag säger som min massör gjorde idag.

Har du två ben?

Har du två armar?

Har du två händer?

Ja, då så, vad stressar du för?

Du har inte mer än så..



Jag hejar på dig<3

2012-02-02 @ 22:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0