Träning x 2

Idag blev de 2 pass på gymmet
hade planerat in zumba kl 18 å sen crosstraining me syster kl 19
Men stackars Carro har blivit förkyld (krya på dej) Så Elin hade ett combatpass efteråt
Så Lisa å ja körde dubbla pass

Å gud så trött ja va efteråt men kände endå att ja gav allt ja hade å gjorde de jävligt bra:)
Så helt klart nöjd över träningen
Benen har ja redan ont i å kommer nog inte bli bättre efter natten å kassapasset imon på 6.5 timmar

Elin kom fram å sa att ja förrändrat min kropp! Blir otroooligt glad när ja får så fina kommentarer å komplimanger
Ja känner att allt kämpande faktiskt har gett resultat som även andra lägger märke till
Ni peppar mig som tusan till å fortsätta

Nu blir de nog lite lugnt i helgen men ska nog ta en långpromenad på lördag å imon eftermiddag hinns de nog me en oxå

Hämtade förresten Elias fotoalbum ute hos Samuel i ekenäs
De va såååå fint.. ska försöka ta lite bilder från albumet å visa..
Super nöjd:)

Han e juh för go min son!

Nu ska ja titta färdigt på biggest loser sen sova

grymt jobbat ikväll syster
Så kul när du e me:)
Får bli lite pump snart..
Eller kan du ta dej in på lite step på tisdag kanske?

kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Carro

Hade verkligen sett fram emot att köra idag, men ja... Att bli sjuk kan man ju inte riktigt rå över :(



Men GRYMT jobbat med att köra 2 pass, och jag håller med Elin :) STOR skillnad på dig ju :)

2012-02-16 @ 22:12:44
URL: http://carrostraning.blogspot.com
Postat av: Pila

tack syster:)

O det e ett nöje att se dig, din energi smittar av sig..!



På tisdag e jag ju på badhuset.. :S



Men mån, tors, fre, lör o sön e det fritt fram:P

Om jag har bil förstås..:)



Puss o kram

2012-02-16 @ 22:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0